رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

نیایش

1393/6/8 17:23
نویسنده : مادر
612 بازدید
اشتراک گذاری

مرا ثابت قدم بگردان

خداوندگارا! به من بیاموز تا حرمت قابلیت هایی که به من عطا فرموده ای حفظ کنم.

مرا به خود وا مگذار تا آن ها را ارزان بفروشم . مرا وا نگذار تا آن ها را دست کم بگیرم . مرا به خود وا ننهان تا استعداد و ظرفیت خویش را از طریق بی تصمیمی و تزلزل بزلی یا کاهلی مدفون گردانم.

به من آن توش و توان و آن توانایی و امکان و آن قدرت اراده را عطا فرما تا عطایا و بخشش های تو را به گونه یی صحیح به ثمر رسانم . مرا بر این عزم پایدار گردان.

وقتی تزلزلی نشان می دهم یا بر زمین فرو می غلتم ، فرازمندی ام ده و در مسیر مقرر راهی ام گردان . مرا بر این عزم استواری بخش .

ای خدای مهربان وقتی راه ها غبار آلود و تاریک می نماید و چراغی نیست روشنی بخش ، لا اقل کورسویی در پایان آن کوره راه بگذار تا استوار به سوی آن حرکت کنم. 

وقتی دیگران مرا وسوسه می کنند تا دست بشویم ، مرا در گام هایم استوار بگردان ،وقتی دیگران سرزنشم می کنند ، مرا بر انچه تولید کردهام قدرت ده تا شجاعت از دست ندهم و ثابت قدم بمانم.

خداوندگارا ! وقتی کسانی که کوشیده اند و ناکام مانده اند یا کسانی که هرگز نکوشیده اند و کسانی که رشک می ورزند یا سرزنش می کنند و مرا می آزرند با کلام پر کینه شان یا رفتار خصمانه شان ،به من شکیبایی بخش تا آزرده خاطر نشوم . مرا به امور خویش بازگردان مرا ثابت قدم گردان.

بگذار تا هیچ چیز در نظرم مهم جلوه نکند جز آن استعدادهای گران قدری که به من اعطا کرده ای.برای آن قابلیت ها و استعدادها ، مرا اجازت فرما تا مشتاق و مغرور باشم و ایثار کنم . مرا در رای خود ثابت قدم بگردان.

مارجوری هلمز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)