رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

رهام در چهار ماهگی

1392/6/4 16:20
نویسنده : مادر
226 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت برام آرامش بخشه وقتی صبح با صدای شما از خواب پا میشم و بعد لبخند زیبات و بهم هدیه میدی انرژی می گیرم ، خدا رو به خاطر وجود تو سپاس گذاری می کنم . تو بهترین و زیبا ترین هدیه ی الهی برام هستی با نگاه معصومت من و شیفته خودت می کنی و می خوام اون لحظه محکم  در آغوش بکشمت و بوسه بارونت کنم . دلم نمی خواد حتی واسه ی لحظه ای نگاه از روی ماهت بر دارم

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

 خاله زینب تولدت مبارک

به مناسبت تولد خاله زینب رفتیم بیرون از قضا مصادف با ماهگرد تولد شما شد وکیکی برات نگرفتم ، اونجا کلی بهت خوش گذشت چون آرتین خان کلی شما رو تو محوطه گردون و از هیچ فرصتی جهت گاز یا ویشگون کرفتنت نگذشت

 

، فکر کنم فهمیده که چه عسلی هستی شما

نگران نباش عشقم خودم مواظبتم که یه موقع این پسر خالت گازت نگیره 

داری کارهای جدیدی یاد می گیری گلم موفق باشی

نازنین ستاره خیلی ناز می خوابی من عاشقتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آزاده
4 شهریور 92 17:16
وااااااای عزیزم نمیدونم چی بگم یکی از یکی قشنگتر،فقط میتونم بگم خدا حافظش باشه ایشالا

مرسی عزیزم ایشالا سام کوچولو هم راحت و سالم و خشگلخیلی زود میاد تو بغلت


مامان آرتین-پسر خاله
5 شهریور 92 13:03
یعنی من عاشق آرتینم نگاه کن چطوری داره رهام و نیشگون میگیره
رهام جون وقتی میخندی ،با اون خنده های شیرینت دل آدمو میبری
خدا حفظت کنه


خوبه دیگه کپ خودته همش دنباله فرصته این پسر گوگولی منو گاز بگیره
خاله سمیه
7 شهریور 92 11:53
عزیز دل خاله
مامانت راست می گه تو اینقدر شیرینی که ادم دلش می خواد درسته بخورت


خاله سمیه جونم مرسی
خاله فاطمه
8 شهریور 92 9:37
سلام
خداروشکر میکنم به خاطر بچه های سالم خانواده امون. برای من که دورم اینکه از این طریق عکس های بچه های نازتون رو ببینم خیلی خوبه
ماشالله خیلی بزرگ شده


سلام فاطمه جونم مرسی گلم که به ما یه سری زدی ایشالا زود زود ببینمت