رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/6/29 23:18
نویسنده : مادر
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 ماهگیت مبارک

با کمی تاخیر نیم سالگیت و جشن گرفتیم

 

 در نیم سالگی

قد رهام :66  سانتی متر

وزن رهام : 8/5 کیلوگرم

دور سر رهام : 44 سانتی متر


 

 

شما کوچولو ی مامان با نگاهای نازت تو دلم آشوب به پا می کنی دیگه کامل من و بابا ایمان و میشناسی امروز که بابا ایمان می خواست بره بیرون ناراحت شدی با صدا هایی که از خودت در می اوردی ناراحتی خودتو  ابراز می کردی ، گل خوشبوی من دیگه پاهات و با دست میگیری و با هاشون بازی میکنی عاشق این کارتم .  اگه از کنارت رد بشم و بهت توجه نکنم کلی ناراحت می شی . پسرک نازم  هر چی از علاقت به آینه بگم کم گفتم ،عاشق اینی که باهم جلوی آینه بریم و باهات بازی کنم کلی ذوق می کنی .

 

 

عاشق کیکی شده بودی که بابا ایمان برات خریده بود کلی ذوق کردی عزیزم

اینم کیک بعد از بازی شما

 

سورپرایز

 

رهام بدون کمک و به تنهایی نشست

هورااااااااااااااااHappy Dance

 

بفرمائید ادامه مطلب.........

 

 

 

پسرم این روزها  این حلقه شده هم بازیت Trampoline

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله زینب
31 شهریور 92 11:23
6ماهگیت مبارک خاله جوووووونانشالله 120ساله شی
آرین گلم که خودت تنهایی میشینی ماشالله عزیز خاله.چشم نخوری ایشالله



ممنونم خواهر گلم
خاله سمیه
28 مهر 92 22:42
6ماهگیت مبارک عزیز خاله.
من فدای اون چشمای نازت بشم .
ان شاءالله عمر با عزت وسر شار از زیبایی داشته باشی در کنار پدر ومادر خوبت .


ممنو نم از شما خاله عزیز