رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1393/1/10 17:17
نویسنده : مادر
101 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالروز تولد توست عشق بی همتای من

یک سال پیش در چنین لحظه ای در بیمارستان به انتظار دیدن روی ماهت بودم  در اتاق زایمان در حالی که سرمی در دستم بود زیر لب قران می خواندم  و از اعماق وجودم از خدای بزرگ فقط سلامتت را خواستار بودم ، بالاخره حدود ساعت 4 بعد از ظهر بعد از 7 ساعت بودن زیر سرم فشار دکتر تشخیص داد که بهتر است عمل سزارین انجام دهم و مرا راهی اتاق عمل کردن و در حدود ساعت 6:30 دنیای من دگرگون شدو خورشید زندگیم تابیدن گرفت و تو پا به دنیا ی من گذاشتی و من مادر شدم و چه لذتی بالا تر از این

رهام من تو امروز یک ساله شده ای، پسری که می تواند مرا در آغوش کشدو ببوسد ،و عشقش را خیلی زیبا و معصومانه نشانم دهد برای صدا کردنم از ما استفاده می کنی و به دنبالم همه جا هستی اغوشم را به هر چیز دیگری ترجیح می دهی 

موسیقی برایت لذت بخش ترین چیز شده است و به محض شنیدن اهنگ شاد می رقصی و همه را با روحیه ی شادت خوشحال می کنی ، غم را می شناسی و با دیدن چهره ی ناراحت من یا کسانی را که دوست دار ی غمگین می شوی و ناراحت می شوی و دوست داری همه بخندند وشاد باشن مثل خودت عزیزترینم 

27/12/1392

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)