رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1393/2/24 16:43
نویسنده : مادر
342 بازدید
اشتراک گذاری

من صبح زود پا می شم دست و روم رو می شویم 

به مامان و بابا جون سلام علیک می گویم 

پاکیزه ام مثل گل خوب و ملوس و تپل 

به به چقدر قشنگم می گویم و می خندم

رهام عزیز ترینم هر روز صبح با این شعر من از خواب بیدار می شه و شروع می کنه به رقصیدن و بعدش من ورزشش می دم و بغلش می کنم و بوسه بارونش می کنم چون رهام عاشق بوسیدن مدام در حال بوس فرستادنه حتی وقتی خودش و تو آینه می بینه شروع می کنه به بوسیدن خودش ، قلب رهام پر از عشق و مهربونیه رهام من سر شار از محبته و من به خاطر همین از خدا سپاس گذارم

دیروز به همراه بابا ایمان به پارک نوشیروانی،پارکی بسیار زیبا واقع در بابل سری زدیم. با اینکه زیاد برای کوچولو هایی مثل رهام وسیله بازی نداره ولی به رهام حسابی خوش گذشت و حدود 50 دقیقه پیاده روی کرد و تو این مدت هر جا که دوست داشت می تونست بره و به هر چی که دوست داشت دست می زد ومن فقط مواظب بودن زیاد دستشو به دهن نبره .

رهامی در ابتدای ورود کمی موز میل کرد و بعدبرای اولین بار راه رفتن در پارک رو تجربه کرد

    

رهام به گلها،تنه ی درخت،زمین و برگ های درختان گوناگون  دست زد

و لمسشون کرد و از این کار لذت می برد

   

بعد از کلی ورجه وورجه یه کم بلال می چسبه 

و همین طور توت فرنگی

در ضمن امین مروارید پسر ناز نازی در اومده مبارکش باشه 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محمدرهام ومامان سمانه
31 اردیبهشت 93 19:11
بلال وتوت فرنگی نوش جونت عزیزم بازیهاتم گوارای وجودتششمین دندونتم مبارک باشه رهام طلا
خاله سمیه
11 تیر 93 19:10
عزیزم. خاله فدای قلب مهربونت .