رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

رهام 5 ماهه شد

1392/5/27 11:37
نویسنده : مادر
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

پنج ماهگیت مبارک نفس من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

رهام عشق من، هر روز که چشم باز می کنم می بینم که بزرگ و بزرگ تر داری می شی و یه کار جدید یاد می گیری و من و سورپرایز می کنی از خنده های زیبای پر معنیت گرفته تا گریه هایی که برای جلب توجه می کنی با تمام وجود برای بدست آوردن هر چیزی که دم دستت تلاش می کنی و بعد از موفقیت بی هیچ مکسی به دهان می بری

دستای کوچولوی نازت و تو هم می کنی محکم به سمت دهانت می زنی نمی دونم دردت می گیره یا نه ، هر کاری میکنم که محکم نزنی تو باز با اشتیاق این کارو میکنی عزیزم . نازنین مامان عاشقانه بغلت میکنم و محکم فشارت میدم و برات آواز می خونم تو هم عاشق شعر و آوازی و بعضی وقتا با سکوت با معنیت و گاهی با صدای قشنگت من و تشویق به خوندن میکنی ، از طنین زیبای صدات هرچی بگم کم گفتم ، چه صدای زیبایی داری بهم آرامش میده و گوش دادن به اون برام از هر چیز دیگه ای لذت بخش تر ه.

 

 رهام به روایت تصویر

نایت اسکین

 نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آزاده
4 شهریور 92 17:11
سلام عزیز دلم ،عجب عکسایی گذاشتی حسابی دلمو بردی،الهی دورش بگردم من که اصلا رهام ندیده بودم ولی با این عکساش کلی لذت بردم از دیدنش،ایشالا خدا براتون حفطش کنه و تنش سالم باشه

خوش حالم که اومدی و به دنیای من و رهام سر زدی مواظب خودت و نی نی ما باش


مامان آرتین(خاله زینب)
4 شهریور 92 22:55
عاشقتم...
از الان معلومه که خوردن کیک و به هم زدن کیک های تولد رو خیلی دوست داره! نگاه چطوری به کیک خیره شده

اره واقعا شبیه خودمونه عاشق کیک و تولد و جشنه


خاله سمیه
7 شهریور 92 11:47
فدات بشه خاله که اینقدر نازی وعسل .
هنوز چند روز نگذشته دلم برات یه ذره شده .




دل ما هم برات تنگ شده آب و هوا چه طوره خاله جون جونی من