رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

رهام و ماجراهای یک ماهگی

1392/6/4 15:52
نویسنده : مادر
394 بازدید
اشتراک گذاری

 

رهام  عشق من و یک ماهگی

لالایی کن بخواب خوابت قشنگه ... گل مهتاب شبا هزارتا رنگه

یه وقت بیدار نشی از خواب قصه ... یه وقت پا نذاری تو شهر غصه

لالایی کن مامان چشماش بیداره ... مثل هر شب لولو پشت دیواره

دیگه بادبادک تو نخ نداره ... نمیرسه به  ابر  پاره پاره 

لالایی کن لالایی کن ... مامان تنهات نمیذاره

دوست داره دوست داره ... میشینه پای گهواره

همه چی یکی بودو یکی نبوده ... به من چشمات میگه دریا حسوده

اگه سنگ بندازی تو آب دریا ... میاد شیطون با من به جنگو دعوا        

دیگه ابرا تو رو از من میگیرن ... گلای باغچمون بی تو میمیرن

 

Click here to enlarge

 

خوابالوی من چه قد خمیازه می کشی

 

 

اینم اولین باری که  به همراه آقا جون و خانم جون رفتیم پارک نیاوران ، حسابی کالاسکه سواری کردی و منم بعد از مدتها حسابی پیاده روی کردم طوری که بعدش کلی کمرم  درد گرفت

 

رهام عزیز از اونجایی که نتونستم تا به امروز جشنی به مناسبت ورودت به دنیا بگیرم چهل روزه شدنت و بهونه ای کردم تا عزیزانمون و تو شادی بودنت کنارمون سهیم کنیم و جشن کوچیکی برات گرفتم  با اینکه شما همش تو بغلم بودی به من که خیلی خوش گذشت و امیدوارم به همه مهمونای گلمون هم خوش گذشته باشه و از تک تک شون به خاطر حظورشون ممنونم

در ضمن از خاله زینب و سمیه هم خیلی ممنونم به خاطر کمکاشون

اینم عکسای جشن چهل روزه شدن رهام با تم میکی موس

 رهام و کیک چهل روزگیش که آقای قناد باشی اشتباهی فکر کرده که تولد پسرمونه

 Cartoon Scraps

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دو تا از مهمونای گلمون :

تزئینات و میز پذیرایی  در ادامه مطلب :

  

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

کوکوی دو رنگ که خانم جون زحمتشو کشیدن

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

deborah.mihanblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیر حسین
21 مرداد 92 20:28
سلام عزیزم قدم رهام کوچولو مبارکانشاالله 120 ساله بشه.اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنی خوشحال میشم
آزاده
4 شهریور 92 17:25
رهام با میکی موس باید خوورد :-) 40 روزگی رهام مصادف بود با روزایی که من حالم خوب نبود و نتونستم بیام

شما عذرت موجه . آره واقعا جات خالی بود رهام و باید می دیدی خوردنی خوردنی شده بود