رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/29 18:51
نویسنده : مادر
114 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عشق مامان هفت ماهه شدشکلکـــْـ هایِ هلــن

مبارکت باشه

این ماه نتونستم برات جشن بگیرم چون تازه از مسافرت شمال برگشتیم و من کمی سرما خوردم و باید مواظب خودم باشم تا زود تر خوب بشم و بتونم بیشتر با گل پسرم بازی کنم و روزهای شادمون رو سپری کنیم  تا شما چشمای نازت و می بندی  منم کنارت می خوابم تا کمی بیشتر استراحت کنم تا زود خوب بشم  از این رو کار های خونه مونده و من وقتی ندارم تا به همه کارها برسم ، از طرفی شما گل خوشبوی من خیلی به من وابسته شدی دیگه مدام باید بغلت کنم  یا در کنارت بمونم وقت ازادی ندارم تا بتونم به کارهای خودم برسم یا حتی کتابی بخونم امیدوارم زودتر راه بیوفتی تا برای کشف محیط اطرافت استقلال بیشتری پیدا کنی

عید قربون امسال رو شمال گذروندیم ، هوا سرد و گاهی هم خیلی گرم بود شاید دلیل سرما خوردگیم همین بوده باشه ، در کل سفر خوبی بود و بهمون خوش گذشت

فکر کنم از پر تقال  خیلی خوشت می یاد عشق من

 

بقییه عکس های شمال و تو پست بعدی می زارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله سمیه
4 آبان 92 21:21
سلام عسل خاله هفت ماهگیت مبارک