رهامرهام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

رهام عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/9/15 0:32
نویسنده : مادر
115 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته برام هفته خیلی سخت و پر استرسی بود رهام عشق کوچولوی من برای دومین بار مریضی سختی گرفت نمی دونم  انفولانزا بود ، به خاطر آلودگی هوا بود یا .... در هر حال پسر کوچولوی 8 ماهه من با بیماریش جنگید و در نهایت بعد از ده روز حالش بهتر شد خیلی برای ندادن دارو مقاومت کردم و حتی  چند تا دکتر عوض کردم ولی در نهایت  مجبور شدم بهش آنتی بیوتیک و چند شربت متفاوت برای سینه و آنتی هستامین بهش بدم

در نهایت مهم اینه که پسر قوی من  خوب شدو دوباره همون رهام خوش مزه مامان شد تو این مدت حتی اون زمانی که رهام از در د ناله می کرد و گریه به یاد مامانایی بودم که کوچولو هاشون مریضن و تنها امید شون خدا ست ، از اعماق وجودم از خدا براشون صبر  و برای کوچولو هاشون سلامتی خواستم

فواصل للمواضيع

ژست جدید آقا رهام  بیشتر وقت ها این طوری بقیه رونگاه می کنه ، سرش و خم می کنه و دل ادم و می بره با نگاهش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله سمیه
15 آذر 92 18:35
خاله فدات بشه .چقدر لاغر شدی عزیزم . ان شاءااله همیشه سالم باشی عسل خاله. امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر مامانت را بدونی که اینقدر با قدرت وبا مهربانی برای مراقبت از شما تلاش می کنه.
مادر
پاسخ
ممنونم خواهر عزیزم منم امیدوارم
پرهام ومامانش
25 آذر 92 12:35
امیدوارم الان بهتر شده باشی رهام جون
مادر
پاسخ
خدارو شکر بهتره عزیزم مرسی بهمون سر زدی
زینب مامان آرتین
6 دی 92 14:05
خاله فدای اون نگاه کردنت بشه .عسیسم
مادر
پاسخ